Controversum ofera posibilitatea returnarii produselor achizitionate termen de 30 zile

Dacă produsul comandat nu este pe placul dvs. îl puteți returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorică a acestuia (mai puțin cheltuielile de transport) în maxim 30 zile calendaristice de la data primirii produsului, fără invocarea vreunui motiv și fără penalități, clientul suportând costul returului.

Cum se realizează RETURUL?

Acceptăm retururi doar cu sesizare în prealabil pe adresa de e-mail [email protected] (Ne rezervăm dreptul de a NU accepta primirea coletelor retur fără notificare scrisă în prealabil).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, conform legislației în vigoare. Transportul returului se poate face cu orice firmă de curierat.

Orice retur care nu respectă termenii și condițiile noastre va fi refuzat. Clientul este responsabil pentru deteriorarea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse catre Controversum.

Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea coletului retur doar prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. în formularul pentru retur.

Orice produs transmis în sistem RAMBURS va fi returnat fără o notificare prealabilă.

Vă rugăm să descărcați formularul de RETUR, să îl completați și să il trimiteți în colet impreună cu produsul/produsele pentru retur.

Dacă nu aveți o imprimantă dvs. puteți atașa formularul scris de mână indicând:

-numărul comenzii

-nume prenume, și telefon de contact

-nr. cont și datele pentru transferul bancar

Adresă retur: Strada Livezilor 11 C, oraș Pantelimon, județul Ilfov,  telefon 0745891173

Controversum oferă retur gratuit în termen de 24 de h de la data primirii coletului doar în cazul în care:

– produsul livrat nu corespunde specificaților de pe site (aici ne referim la culoare sau model în cazul în care s-a ambalat greșit la depozit)

Așadar, putetț solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu valoare diferita (cu plata diferentei sau rambursarea diferentei).

– produsul prezinta defect

Atât produsele marca Controversum cât și cele ale partenerilor din România sau cele importate de la retaileri trec prin mai multe filtre de verificare înainte de expediere, însă este posibil ca mici defecte să treacă neobservate. În acest caz, vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de h de la data primirii coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat.

Cum se realizează SCHIMBUL?

Schimbul se realizează cu ajutorul formularului pentru SCHIMB.

Vă  rugăm sa descărcați  formularul, să îl completați cu produsul sau mărimea dorită pentru schimb și să îl transmiteți pe e-mail la adresa [email protected] sau pe messenger/Instagram după caz.

După transmiterea formularului, produsul/produsele dvs. sunt rezervate în funcție de disponibilitatea stocului. În termen de 48 h trimitem firma de curierat catre dvs. sa vă înmâneze produsul/produsele de schimb dacă acesta/acestea se află în stoc la momentul solicitării dvs. Și oferiți la schimb curierului produsul/produsele achiziționat/achiziționate inițial.

Costul transportului pentru primul schimb este GRATUIT.

MARFA TREBUIE ÎMPACHETATĂ CU ATENȚIE PENTRU A O PROTEJA DE DETERIORĂRI ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI
COSTURILE ÎMPACHETĂRII ȘI EXPEDIERII MĂRFII LE SUPORTĂ CLIENTUL (excepție în cazul celor două condiții de mai sus – secțiunea ‘Controversum oferă retur gratuit’ )

CLIENTUL SINGUR CHEAMĂ CURIERUL PENTRU A PRELUA COLETUL-RETUR (excepție în cazul schimbului)

Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul acceptă fara obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

1
X
Add to cart